gulcehrem1 Kızlar yurt dışındayım.16+2 olduk dün kontrolüm vardı.Bu zamana kadar göstermiyor dedi doktorum.Dün tahminimce erkek ama 10 gün sonra tekrar gel dedi.Bi bakar mısınız lütfen 🤗
gulcehrem1 Eşim video çekerken bu fotoyu sabitlemiş ve erkek demiş oradan ekran görüntüsü aldım.Ben hiçbirsey anlamadım ama anlayan varmı aranızda
gulcehrem1 Livanur22 bir oğlum var bu gebeliğimde ona göre çok farklıydı hâlâ istifa ediyorum bide göstermeyince herkes kız olabilir dedi bir tık buruk oldu içim tabi en önemlisi sağlık sıhhat ❤️
Minikperi Ben pipi göremedim ama zaten fotoğraftan çok anlaşılmıyor. Yine de doktor dediyse haklıdır. Bana burda herkes erkek dedi ama kız çıktı neticede. Burdaki insanların dediklerine güvenmeyin doktorlar daha tecrübeli.