Kızlar 35+2 bugün kontrole gittim suyun biraz fazla dedi bu şekerle alakalı olabilir dedi tokluk için kan aldılar benden. Suyun fazla olması nedir sorun oluyor mu doğum için? Ve 48 ile hamile kaldı. 62 kilo oldum doktor kızdı çok kilo almışsın dedi 😞 neresi çok 62 kiloyum kızlar oda sadece karnım göbeğim büyüdü başka hiçbir yerden almadım. Bebiş 2400 kiloymuş iyi mi sizce ? Sizin kaç kilo