Ben 5+4 7 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum hastaneye garanti olsun hem keseyi hem kalp atışını duyayım diye ama bugün acayip bir şekilde bulantılarım başladı direksiyon dersine gittim az kalsın otobüse istifa edecektim daha 1 haftalık dersim var ders sonu sınav umarım çok alırım olmaz bulantılarım ☹️