Parsmommy Alıp almamak kişilerin inisiyatifinde ya. İsteyen alır, isteyen almaz. Ben doktorların milyonluk insanlar olduğu, her yaptığı işlemden milyarlar kazandıkları fikrine şaşırıyorum. Öyle bir şey yok, medya öyle bir yansıtıyor ki sanki dolarla oynuyor doktorlar. 😂