Kızlar 38+4 haftalık hamileyim. Bebeğimin gelişimi gayet iyi. Bugün kontrolüm vardı. Doktor 1 haftalık suyu var dedi. Telaşlı davranmadı aksine bana harika moral verdi. Çarşamba Perşembe gibi tekrar kontrole gel bu sırada bebeğin hareketlerine biraz daha dikkat et dedi. Son haftalar olduğu için mi suyu azaldı acaba? Bu konuda bilgisi olan ya da böyle bir şey yaşayan var mı?