Ben sleepy bio naturel tercih ettim aynı markanın ıslak mendilini de aldım. Bezi 1 numara 64lü olarak trendyoldan aldım stok yapmayı düşünmüyorum bebeğimin cildine iyi gelip gelmeyeceğini bilemiyorum haliyle, pişik veya sızdırma gibi şikayetlerimiz olmazsa sonrası için epey stoklamayı düşünüyorum bende. İlk etapta size yetecek kadar almanızı öneririm stok yapıp birde memnun kalmamakta var işin ucunda. Sonra onca bez elinizde kalır ☺️