SFBT Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, oğlumuza Cihangir ismini vermek istiyoruz ama 2. İsim bulamadık. 36. Haftadayız, bu gidişle çocuğa doğduğu gün ile hitap edilecek kararsızlığımız yüzünden :) İsim tavsiyelerinizi bekliyoruz. Sevgiler 🌸
mombarbie_ SFBT cihangir ata cihangir alp ikincisi bu kadar kısa olursa daha iyi olur cihangir kendi başına çok uzun zaten bizde erkek olursa cihangir koyucaz diyorduk ama bizimki kizçe eşim önüne babasının ismini ekliyecekti belki fikir olur
SFBT mombarbie_ sağlıkla sıhhatle alırsınız inşallah kucağınıza, Cihangir Alp i ben de düşünüyorum aslında
cokbilmismom Cihangir zaten çok uzun bir isim bence yanına isim eklemeyin biraz çocukların okul hayatını vs de düşünün burada hep görüyorum hem çok ağır ve uzun isimler konuluyor hem telaffuzu zor ne biliyim tercih etmezdim bu ismin yanına ikinci isim tek başına gayet iyi 😊