Hanımlar ilk oğlum 16. Haftadan bu haftalara kadar çok hareketlıydı ve sureklı karnıma tekme atıyordu bu bebiş de ben cıkolata yıyıp karnımı dürtünce anca hareket edıyor hıc hıssetmıyorum normal mi ? Etrafımdakı ınsanlar demek ki sakin olacak dıyor bilemedim size sormak ıstedım