Adet sabah olmam gerekiyorxu olmadım hafif Beyaz akıntım var ve sol kasığımda ağrı var göğüslerim hafif şiş kaldım böyle merak ediyorum ama test yok kayınvalidemlerle yaşıyorum alamıyorum 😂😂 sol kasığım pek ağrımazdı hamilelik belirtisi mi acaba 😂 klomen ve estrofem kullandım bu ay acaba yan eskisi mi sizde oldu mu öyle