Merhaba ayın 3ünde çatlatma iğnesi oldum bugn 10. Gn test yaptm aşırı silik 5. Günü de test yapmştm net çizgiydi ama iğnenn etisi dediler şimdi sanırö etkisi geçmeye başlamş ama test aşırı silik iğnenn etkisi geçince test negatf olup sonradan mı yükseliyo yoksa tutmadı mı acaba bizm nasl oluyor arkdşlar bilenler yazablr mi lütfen