erdmdml doktorunuz nasıl uygun görür bilmiyorum ama benim doktorum 20-22. haftalar arası yaptır demişti, 20+4’te yaptırmıştım. kız olduğuna emindi doktorum aslında ama yinede detaylı daha garanti olur diye bekledim ben😊🙏 ama doktorunuz ne diyorsa odur yinede ya herkes yanılmıyor, çok küçük ihtimal oluyor o😁