Kızlar 12. Haftada atılan rahim ağzıma dikiş 36. Haftada yani bugün doktor geri aldı . Benden size tavsiye dikişler alınırken kendinizi kasmayın . Çünkü uyuşturmadan alıyorlar . Ben az kalsın acıdan bayılıyordum . Artık bundan sonra doğumu bekleme zamanı , progestanı da kesti doktor . İnşallah miniğim zamanında doğar 🙏