Melk_plt00 kürtajdan sonra ilk 3 ay normal bir regl döngüsü beklemeyin düzensizlik, kahverengi leke, bir gün sürüp biten regl şekilde oluyor. Zaten bu yüzden doktorlar ilk 3 ay korunun diyorlar. Bende geçen yıl kürtaj oldum iki ay düzensiz oldu sonra eski düzenine döndü. Doktorum bana söylediğim şeyleri söylemişti o zaman