yeninesilanne-99 Kızlar 29 gün önce sezeryan doğum yaptım, alt karnımda ağrı var normal mi? Tam olarak ne zaman geçer?
CemrePektas yeninesilanne-99 sezaryen yerinin hemen üstünde değil mi? O sarkık kısımda? Eğer orası ise normal. Gerilen deri toplanmaya çalışıyor. Sezaryen yerinde akıntı ödem felan yoksa korkmana gerek yok. 50 günlüğüm az çok benim de bastırınca ağrım oluyor