Kizlar 36.0 hamileyim suan dun sancim cok vardi acile gittim nst de sanci cikti serum takildi sancim kesilsin diye serumdan sonra yine sancim cikti ama acilmam yok bugun kendi dr uma gidicem boyle bi durumu olupda dogum yapan oldumu yada kac gun sonra dogum yapan oldu kafamda deli sorular...❓❓❓