Burada okumadigim yorum kalmadi ama yine de danismak istiyorum. 20 haftaligim hic kilo almadim daha hatta verdim biraz. Karnim hamile olmadan once daha fazlaydi hatta, su an dümdüz. Evet daha sonra cikacak illa ki ama yani hic mi bir belirti olmaz yahu? Hafif hafif hareketlerini hissediyorum bebegimin ama insan biraz bir hamile havasina girmek istiyor. Esim benden daha cok hamile gibi yahu o göbegiyle 😂 Zaten panik atagim var dert ettim kendime neden karnim cikmiyor diye.