Kızlar bat dündü olmadım kanda verdim idrarda verdim negatif gecikmesini biraz daha bekleyip tekrar test mi yapsam yoksa söktürücü mü kullansam vücudum inanılmaz gergin ve adet olacakmışım gibi hissetmiyorum çok fazla akıntım geliyor mevsim geçişinden kaynaklı mı böyle adet gecikmeleri oluyor anlamadım bu saatten sonra pozitife dönmez diye düşünüyorum açıkçası