Gokcemom2023 Karbeyaz_ benimde 9. Haftada yüksek cıkmıstı ilaca basladık dahiliye doktoruyla her ay gidip kan veriyosun ilacını düzenli kullandığın sürece bişey olmaz Allah ın izniyle ben suan 36+ dayım bir sorun yasamadık şükür🫶
Karbeyaz_ Gokcemom2023 çok saol canm içim rahatladı ben pazartesi gideceğim dahiliyeye o zamana kadar herhangi bir sıkıntı olmaz dimi 🙏ilk defa başıma gelince korktum açıkçası