Bidamla Merhaba en son devlet hastanesinde 6 ekimde hcg 1436 çıktı. 12 ekimde sağlıkocağı da baktı 1336 çıktı. 10 ekimde içi dolu kese gördük. Kalp atışı için 17 ekim de bakalım demişti. Kanama akıntı sancı vs yok acaba yaşamıyor mudur ?