Buseceylan İlkay hanımı biliyorum kadın hastaliklarindan annem gidiyordu iyi bir hekim ama yunusemrede devamlilik daha zor diye duydum ben hic gitmedim çevremde gidenlerden duydum hep.Ama şehir hastanesi cok daha kapsamlı ve ilgililer doğumu da dusuncek olursaniz şehir hastanesi daha iyi olur şahsi görüşüm.Orada bir doktor arastirmasina girmenizi öneririm