Gamze1906 kısmet belki bu ayadır😊 önemli olan tam günü değerlendirmek. Bende 2. Ayda tutmuştu. İlk ay sadece yumurtlama ve çatlama gününü değerlendirdim olmadı. Bi sonraki ay yumurtlama ve çatlama 4 gün değerlendirdim. Çok şükür tuttu. Şuan 39 haftalık olcaz. Darısı sana ve tüm isteyenlere olsun inşallah 🤲🏼💕