Yaprakdokumuseverr Bana bi 15 sn falan dinletti fotoğraf da verdi ama hem hafta itibariyle şekil yok hem de kalitesi kardeşimin özelden aldığı aynı hafta fotoğrafa göre düşük , normal bu da.Video çekmeme izin vermedi maalesef yasak dedi.Onun haricinde 5 dk girdim çıktım oldu.İlk hamileliği insan biraz detaylı biseyler söylemesini bekliyor açıkçası.Saglik ocağındaki kan sonuclarimla gittim.Eksik testlerin var tamamla gel dedi , haftaya yokmuş önümüzdeki haftaya kaldı.Bir de kansızlıgım bir ayda daha da düşmüş.Doktor hanımdan ters bı davranış görmedim ama daha çıkmadan içeri yeni hasta aldı yanındaki asistan ve birkaç da pratisyen vardı sanırım.Yani sorularım agrilarim vs herşey yarım yakalamak oldu üzüldüm ama devlet diye normal..
Daha kötüsü var diye kendimi teselli ettim 😅