Arkadaşlar selam herkese dün kahverengi akıntım oldu bugün bisey yok adet günüm de 2 3 gün geçti test yaptım negatif kan vermedim 2 çocukla çıkamadım henüz ama tahminime göre varsa eğer bişey en son ki korunmasız ilişki 27 eylülde olmuştu tahmını 3 haftalık kese vs gözükmez dimi hastaneye gidecek olsam birde en küçük kese şeklinizi paylaşır mısınız