kubra_o6 Minigiim-vebenn52 Crn2023 Dr da %80 erkek dedi ama ilk bebeğimde de %70 kız demişti erkek çıktı 🤭
denizalismom teacher-mom21 yüzde 70 belli dedi ben yüzde yüz olmasını istiyorum dedim . Ayrıca cinsiyet partisi yapacaz. O yüzden bilmiyorum.
teacher-mom21 denizalismom Diyarbakır da hangi hastaneye gittiniz ben de Diyarbakırdayim ve bana bebiş kız gibi geldi ben de 14. Haftamdayim
Gunes07 denizalismom hangi doktora gidiyorsuz bnde diyarbakırdayım 23 üne sabire aygünde randevum var ilk defa gidecem
denizalismom Gunes07 aa bende . Ali Emre hocaya gidiyordum normalde. O ayrılınca sabire hoca ya gidicem yarın ilk kez 🥰