Kızlar bebeği net hissediyordum hatta her sabah uyandığımda hıssediyordum bugün hissetmedim yani sabahlrı alıştım oynamasına bugün oynamadı dünde aksam cok oynamadı sizce normal mi bu haftada böyle olması daha takip edilmemeli dimi haftasından dolayı