Zehrasavci Merhaba kızlar bugun test vermek icin devlete gittim ultrosana girmek istemedim ama aldılar 4 sonrada kendi doktorumda randevum var tekrar ultrasona girsem zararı olurmu bebişe
Eyaa Zehrasavci gebeliğimin başından beri iki haftada bir son 1 aydır da her hafta gidiyorum zararlı olsa neden doktorlar çağırsın ultrason cihazı olmasa nasıl takip edilecek ?
Zeynepseyma Ben zararlı diye duymuştum ultrasondaki dalgalar bebeği rahatsız ediyormuş diye duymuştum ben de çok sık gitmemeye çalışıyorum o yüzden ama gerekliyse tabi birşey diyemem
Zehrasavci Zeynepseyma evet sanki bende öyle duydum ama devlette hic iyi bakmıyorlar göstermiyorlar bebeğin yüzünü görebilirmiyim dedim resmen bana başagı duruyo nesini görceksim diye cevap verdi oyuzden testlerimi devlette muaynemi özelde olcam
Zeynepseyma Zehrasavci maalesef bende yaşadım onu bebeğim sağlıklı mi diye sormuştum doktorda kalp atışını duyuyorsan canımmm diye bir cevap verdi suratsız ve sert bir tavırla bende şuan özele gidiyorum
adatuna Bebeği rahatsız eden dopler dediğimiz kalp sesini duymak için gönderilen daha yüksek dereceli dalgalar. Onu da ilk 12 hafta çok önermiyorlar. Ama ultrasonda herhangi bir sıkıntı yok herkes sürekli giriyor
Zehrasavci Zeynepseyma gerçekten insanın tüm hevesini kırıyolar ne boy ne kilo hic bişey söylemiyolar buyüzdende özel hastaneler fiyatları arttırdıkca arttırıyor
Zehrasavci Eyaa orası öylede 4 gün araylada girmek cok sağlıklı olmaz gibi bi endişe yasıyo insan haliyle daha önce tecrübe edinmiş biri var mı diye merak ettim