Dilrubamm ilk oğlum da hiç bsy yaşamadım o kdr rahattım ki, ilk iki ay yoğun bulantı hariç Tabiki
42 haftalık doğum yaptım ona rağmen son ana kadar çok aktiftim, duygusallık aserme vücudunun bazı bölgelerinde hassaslık vs gibi şeyler hiç olmadı
Şimdi yine ikiz oğlana hamileyim elhamdülillah ama ilk gebeliğimde yaşadıklarımın tam tersini yasıyorum resmen
İlk iki ay bulantım olmadı ama vucud halsizliği, ağrı, varis, göğüs ucu hassasiyeti ve yaralanma, yorgunluk ve pasiflik, duygusallık, hepsi var resmen tam tersi
Heralde cinsiyete göre değil bu bilmiyorum ama her gebeliğin çok farklı geçebildigini anladım ☺️