Kediannesi1 tabiki benim için herseyden önemli olan bebeğimin sağlığı sonra kendi sağlığım sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almak 🤲🏻🌸 işte arkadaşlarla konuşurken öyle göbek deligim çıktı muhabbeti oldu dün ikisininde çıkmış bana sordular benim çıkmadı dedim şaşırdılar benimde kafama takıldı acaba bu herkeste olan birsey mi diye