Sarikus_12 Kızlar bugün 33 haftalık olduk ama yaklaşık bir haftadır hareketleri çok azaldı gün içinde bir iki kere hissediyorum o kadar doktora gitmeye korkuyorum alttan muayene ediyorlar daha kötü oluyorum aranızda var mı bu durumu yaşayan
monarosamommy Sarikus_12 yeri daraldikca hareketleri azalıyor ama yinede doktorunuza gidin çünkü günde 10 defa hareket sayılması gerekiyormuş.
ElayAysen Sarikus_12 tatlı ye uzan biraz. Eskisi kadar genis alanda degil ondandır. Bugun ayrica bir dikkat et cok azsa doktora söyle.
Ozlm_31 Sarikus_12 bende bugün 33 haftalik oldm hareket ediyorlar doktor sorun yok dediyse yoktur yeri baya daraldı bebis büyüdü
AsyA_34 Sarikus_12 Bende 31+2 haftalığım özellikle uzanınca çok geriliyor kaburgalarım çıkacak neredeyse 😀 ama bazen de okadar yoğun hareket etmiyor yeri daraldığı için sanırım
Sarikus_12 monarosamommy önceden uzun oynuyordu ama artık bir kere hareket edip duruyor hemen anlamadım geçen gittim bişey yok normal dediler bilmiyorum
mho0910 monarosamommy günde 10 defa hareket etmesi gerekiyor deniliyor ya 24 saat içinde mi yoksa mesela 1,2 saat dikkat kesilip 10 hareketi saymak mı bilginiz var mı acaba
monarosamommy Sarikus_12 bu durumu doktoruna soyle tatlı ye sol tarafına yat dinlen hareketlerini say yerleri daralıyor oyuzden az hareket ediyorlar
monarosamommy mho0910 canım bildiğim kadarıyla 2 saate en az 10 hareket olması lazım .Denedin mi bugün nasıl mesela hareketleri enerji için rahat etmiyorsa hastaneye git sağlıkla gelsin yavrularımız 🌸
Kukulikukuli12 Sarikus_12 Yeri daraldığı için çok hareket alanları olmuyor bende 31 haftanın içindeyim. 2.gebeliğüm olmasına ragmen gece uyanıyorum hareket kontrolüm ediyorum. Gün içinde yine öyle. Neden alttan muayene ediyor ki. Ultrasonla bakmasın yeterli. İlk zamanlar alttan eder de şimdi hiç etmediler beni 🙄
Sarikus_12 Kukulikukuli12 geçen mide bulantısıyla gittim alttan baktılar açıklık var mı diye çok korktum çataldan indiğim gibi lekelenmem oldu
EbruBoluKaya Bende 33+3 oldum bugün hareketleri evet azalıyor ama bazen gün içinde karnımdan çıkacak gibi dalgalar yapıyor sonra sakinleşiyor doktor normal dedi
Kukulikukuli12 Sarikus_12 Devlete gittim 41.hafta yatısım yapıldı sadece yatısım dan 2 gün önce bakıldı açıklık var mı diye birde yatısımİn yapılacağı gün. 🙄
Sarikus_12 Kukulikukuli12 valla canım burdaki devlet hastanesi çok kötü insan gibi davranmıyorlar mecburiyet olmasa asla gidilmez