gmzatykpc  Ya silik bir çizgi görüyor gibiyim var mı başka gören adetime 3-4 gün var daha 🙏🏻🙏🏻
tugbadurmaz34 gmzatykpc benim böyleydi uzaktan baktım yok deyip sinirlenip attım son 1 testim kalmıştı 1 gün sonra tekrar yaptım ve silik çıkmıştı ama adet öncesi 5 gün vardı ondan az çıkmıştı kan verdim 58 çıkmıştı sizinde aynı bence hayırlı olsun inşallah 🥰💕
mombarbie_ gmzatykpc bende bu şekilde öğrendim canim istersen kan verebilirsin istersen sabah tekrarlayıp koyulasma varsa gidebilirsin
myangelson gmzatykpc sen dediğim gibi adet günü tekrarla bakalım varsa koyulaşma olur zaten rabbim gönlüne göre versin 🌷