Kızlar cumartesi aşırı kanamayla doktora gittim. Proluton iğne verdi. Bugün 6. Gün. 1 gün göbekten progestan 1 gün kalçadan proluton vuruluyorum. Yani 3 kez vurulmuş oldum hâla kanamam var akşamları kesiliyor sabahları ara ara akıyor bazende hiç akmıyor.
Bu kanama alanı olupta çok fazla süren var mı?
Ne zaman biter bu kanama?😭
Bu kadar uzun sürmesi normal mi?