5.haftadan beri midem delinecek gibi ağrıyor ama böyle bişi yok az yedim yok çok yedim yok soda hepten mahvetti ve en sonunda folik asitin ağrıttığını buldum ve kestim kan ve idrar normal çıktı başka folik aiste geçtik ama iştahsızlık yüzündende ağrıdı prilam verdi dr oda çok pis uyku yaptı en güzeli sabah sağlam kahvaltı ara öğün meyve akşam yemeği vs ama ben gece aç yatınca gene ağrıyor tabi öğürmekten acımayan yerim kalmadı bebeklerimiz sağlıkla gelsin de sabrederiz inşallah 🤲🤲🤲🤲🥹