Gltnmhmt eğer zorlanırsaniz sezaryene koşmak yerine bende epidural öneririm epidural ile sezaryene sokuyorlar bilirsiniz yani o kdr ki tüm ağrıyı kesiyor bu konuda doktorunuz ile veya anestezist ile konuşabilirsiniz, ben iki gün sancı çektim gücüm kalmadığı için epidural istedim anesteziste sordum bazıları etki etmediğini tutmadığını söyledi dedim, “kesinlikle böyle birşey mümkün değil yanlış işlem yapılmıştır dedi” ve eminim öyledir çünkü hem doğru takmak lazım hem sonra üzün süre dozları takip etmek lazım bana her sancı girdiğinde düğmeye bas ilaç verilecek dendi benim tamamen uyusmam 45 dk aldı ama normalde daha hızlı kesiyor
Göbekten itibaren ayaklara kadar uyuştum bacaklarımı hiç hissetmiyordum eşim le hemşireler çatala kaldırdılar mesela bu kdr uyuşan biri nasıl ağrı çeksin
Dediğim gibi korkuyorsaniz veya o anda kaldıramıyorsaniz epidural ile doğum yapmanızı öneririm ağrı sıfır