Eslemanne Kizlar emzirme döneminde lazere gidiyormusunuz?gidilirmi?bi sakincasi yoktur o zman diye düşünuyorum
ug_fa-3diplomalianne Eslemanne ben gittim ama 6 aydan sonra öneriyolar genelde, ben baya etki gördüm ama son seanslara doğru hamile kalınca bıraktım şimdi aldı balını gitti boşuna gitmiş oldum 😁
Sarpp Gidilebilir ama hiçbir etkisi olmuyor hormonlardan dolayı. Ben 8 seans gittim dökülme olmadı. Doktorum emzirme bittikten sonra git dedi. Aklında bulunsun yinede.