hms 34 haftadayım cok kötü boğazım bacaklarım başım heryerim agrıyor sabaha kadar agladım. Arada öksürüyorum. Hamileliğime etkisi olur mu benim hasta olmamın.
naneliseker_ hms olmaz. Ama kötü olursanız acile gidin parol serum rahatlatir verirler büyük ihtimal.
Eda41 Bende 10 haftalığım aşırı hasta oldum öksürük boğaz ağrısı ve kahverengi lekelenmem oldu çok şükür iyi benek ama tam gelişme evresiya tam hasta oldum hemde vajinal kaşıntım var bişey olur mu ya gelişme evresinde 🥺