21 . Haftadayım ayrıntılı ultrason da rahim ağzı yetmezliği cıktı dikiş atıldı fakat kimse taburcu olurken bundan sonra ne yapmam gerektiğini söylemedi kendi bildiklerim ve netten araştırdıklarım kadar bilgi sahibiym, çalışıyorum normalde bu şekilde işe dönebilir miyim rapor sürem dolduktan sonra yoksa doguma kadar böyle istirahat etmek mi gerekiyor bilemedim,