Ben adetime 5 gün kala normal kaset yaptım ve orada öğrendim hatta ikinci testi yaptım yanlıştır diye onda da çift çizgiyi gördüm bir gün sonrasıda hemen hastaneye gidip kan verdim 49 du değerim ☺️ Şimdi burada yazan herkesim gebeliği öğrenmesi değişik olur belki adet öncesi çıkmaz adetten 5 gün sonra çıkar yani erken test yapıp kendinizi üzme olasılığınızda var bunları göz önüne alarak geç yapın testinizi 🙂 Hem ben takip etmiyordum bi duygusallık vardı üzerimde bi yapayım bakalım yine yoktur dedim yaptım çıktı 😁