Tgbysf-34 Bişey sormak istiyorum 38+5 hamileyim kızlar dün ilk gebelik ve normal doğum şuanlık dün geceden beri karnımda adet sancısı gibi ara ara ağrı var sonra kesiliyor birde vajinada ağrı var bir saate bir ağrıyor sizce doğum yakın mı
Anne1__ Tgbysf-34 hiç bir bilgim yok ama üstte kalsın💖 Allah’ım yardımcımız olsun herkes sağ salim kavuşsun evlatlarına😇🙏🙏
Dilan_55 Tgbysf-34 yalancı sancılarını ufak ufak seni yokluyor olabilir doğumun yakında olabilir bebek bilir orasını takip et kendini eğer sıklaşırsa dayanılmaz hale gelirse bi doktora gidersin kontrol amacli