Csknaz Sonunda doğurucam insallah güzel geçer hemen yazarım 8 de doğuma giricem dua ederseniz sevinirim 2 buçuk yaşında oğlum var insallah hemen iyi olurum 🙏🤲🏻
Aybarssmom_ Rabbim yardımcın olsun canım iki evladına da sağ salim en kısa sürede kavuşursun inşallah 🍀
Csknaz 19982023 heyecanlı ve korkuyordum ama yine güzeldi çok şükür Buda ağrılı acılı değil kendim kalkıp yürüyorum çok şükür