Filiz_76 ben. İlk gebeliğimde 50den 66ya çıktım ama kolay gitti benim zaten bebek emiyorsa baya kalori takıyorsunuz ama aynı zamanda çok acıkıyorsunuz. Ben rezene çok içtim hem süt. Olsun diye ama rezene ödem atıcıydı aynı zamanda birde benim sezeryandı bir hafta pek yemek yiyemedim hem korkudan hemde bir iştahsızlık olmuştu. Ama sonrası baya iştah açılıyor onu söyleyeyim bebek emdikçe birşeyler arıyorsunuz ağza atmalık😅 on kiloyu vermiştim kalan kiloda bebeğim alerjik olduğu için baya gıdayı yiyemedim o deönem verdim şuan ikinciye hamileyim bende 21hftalık 55den 58e çıktım şuan