Ezgiii75 Karnım çok şiddetli şekilde ağrıyor şuan yarım saattir göğsümn altı karnim gerilme değil ama ağrı yaşayan oldu mu kötüym doktora gitmeli miyim ya 🤦🏻♀️
zelium12 Ezgiii75 Bende 31+2 haftalık hamileyim.2-3 gündür karın ağrım var bebişim hareketli sancı gibi de değil sürekli devam ediyor biraz endişelendim ama doktora gitmedim,enfeksiyondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum . İsterseniz gidin içiniz rahatlasın
Ezgiii75 zelium12 bende de ara ara oluyordu endişe ermiyordm bende ama 1 saat oldu uykudan kalktım daha yatamadım araştırıp duruyorm geçmiyorda hareketi varmı diye takip etmeye çalışıyorum gaz felanda olabilir açıkçası bilmiyorum ki ya biraz bekliym diyorm em azından 6 7 ye kadar eşim giderken belki hastaneye gideriz 🤷 cumartesi gidecektim kontrole yarın giderm olmazsa zaten
mrvkzykry Ezgiii75 aynısı banada olmuştu gaz endişelenip doktora gittim nst ye bağlamışlardı. Ama gaz sancısındanmış benimki karnıma vuruyor batarcasına sancılar giriyordu. Sizinde gaz sancısı olabilir
Ezgiii75 mrvkzykry evet bende ondan şüpheleniyorum çünkü karnimda taş gibi sert şuan biraz rahatlatsa uyuyabilsem yarın giderim yine de zaten kontrol zamanım geldi ama ins baska bişey değildir
aysemutheweak Ay bana da gaz sancısı çok giriyor. Hemen sıcak suya kimyon koyup karıştır iç. Rahatlarsın yarım saate. Rahatlamazsan zaten gidersin. Bir tepeleme çay kaşığı kimyon koy.