Tubii44 Kızlar 6+3 oluyorm yarn hastahaneye ilaç yazdırmak için gidicem kadın doğumcuya gitmişken kalp atışınıda baktırsam mı duyulur mu ki…
Nursumeyye5 Doktorunuz şu zaman da gelin dedi mi genel de böyle bilgilendirip kalp atışına bakıyorlar sizin daha çok küçük çünkü ben 8. Haftam da duymuştum 😌 Tabi kişiden kişiye farklılık gösteriyor bu durum
Tubii44 Nursumeyye5 Evet normal de geçen hafta gittiğimde keseyi gördük iki hafta sonra gel demişti. Normal de gitmicektim bir hafta sonra gitmeyi düşünüyodm ilaçlarım bitince girmişken acaba baktırsam mı dedim 😊
Minigiim-vebenn52 6+4 te duymuştum duyma ihtimaliniz var ama 8. Haftaya kadar duyulmaması normalmiş zaten gitmişken kontrol muayenesi olursunuz kalp atışına bakılır