Kızlar doktora gittim ve doktor bana tuz ,şeker, tatlı ve abur cuburu bırakırsan geçer dedi ,😅ama nasıl olacak bilmiyorum ben aşırı yiyen bi insanm tatsız tuzsuz şeyler yiyemem ki bi de bu aralar sürekli canm tatlı şeyler ve çikolata istiyor dolap abur cubur dolu nasıl bırakıcam 😄😅