AlparslanYusuf Busbus-7 bende şu an 17+6 yım sanırım Martin başında doğum yapicam neler almalıyım konusunda havadan dolayı tereddütte kalıyorum
Faide2147 Busbus-7 aynen bende şimdiden araştırıp soruyorum kıyafetleri mevsimlik mi alsam bizim burda da mart ayında yaz çoktan gelmiş oluyor bile
Seymamemektar Busbus-7 benimde Mart sonu görünüyor canım. İlk oğlum Eylülde doğmuştu Ankaradayım uzun kollu ama çok kalın olmayan tulumlar giymişti zaten üstüne kundak vs derken sıcak oluyo. Bir de çoğunlukla kucakta geçiriyor ilk vakitlerini o yüzden annenin sıcaklığı da yetiyor. Çok kalın şeyler alma doğduktan sonra baktın ihtiyaç var birkaç tulum alıverirsin ama battaniye ve kundak yeter bence.
Tubahira AlparslanYusuf benim de mart başı olacak ben 1-3 0-3 olanları kalın almaya çalışıyorum 3-6 alırsam da yazlık :) ankarada olduğum için soğuk olur ilk aylar nerde ofurduğunuza da bağlı biraz :)
Camlicagizem Busbus-7 Benimde Mart sonu gözüküyor şimdilik İzmir’de oturuyorum kar kış olmaz ama bu sene kış uzun geçer gibime geliyor yinede öyle çok kalın şeyler almayı pek düşünmüyorum açıkçası kızım yaz çocuğuydu bunda bi tık afallıcam sanırım 😁
MasalAlparslanMom Busbus-7 Kızımdan kalma şunlar var erkeğin giyebileceği, yenidoğana göre bı tık büyük ama yinede bunlara güvenip yenisini almamayi düşünüyorum. Yenidogan kış bebeği kalin battaniyenin içinde olur zaten hamur gibiler doğduklarında bu tarz şeyleri giydirmekte zor oluyo. Benim resimdekiler de muhtemelen 2024 Eylül sonrasında olur😂
AlparslanYusuf Tubahira Bende İzmir’de yaşıyorum Serin olur ama çokta değil İzmir havasına pek güven olunmuyor ama denildiği gibi kundak ve battaniye kurtarıcı şeyler zaten , sağ salim doğsunlarda aslında hiç biri dert değil ya aslında:))
CivcivVeAnnesi35 Benim doğumumda martın 20 21 i dedi doktorum. Oğluşuma çok kalın şeyler almadım. İzmir’de yaşıyorum pek soğuk olacağını sanmıyorum ama ilerleyen zamanlarda alabilirim de şu an 17+3 üz 🐣