Tugba3434 Kızlar bugün özel hastaneye gittim fakat ucuz bi hastane öyle detaylı bakım renkli ultrason falan YOk bugün 14+2 yim cinsiyet için gittim bi 5 DK inceledi %80 erkek dedi kesin olması için haftaya gel dedi ❤️ Sizce doğrumudur güvenmelimiyim ümitlenmelimiyim
Sinem11 Tugba3434 bu hafta da cinsiyet daha kesin belli oluyo dogrudur heralde saglikli olsun da😊 ben suan 12+3 gunluk hamileyim ctesi doktora gitmistim erkek bebek geliyo galiba ama 20 gune tam belli olur dedi bende ikilemde kaldim😁
ValideSultan Tugba3434 kordonla karışabilir allah gönlünüze göre versin 11. Hafta 5 günken detaylı ultrasonda erkek dedi hoca bize o kesinmiş kalbin damarını görenler pipiyi kemik yapısından anlarmış