Smyy53__ vajinusmusum. Daha önce tedavi de gördüm. Ama hala atlatabilmiş, müthiş bir cinsel hayatım yok.
Nöbetçi doktora gelmiştim ve vajinusmus olduğumu Doktora söylememiştim. Israrla normal doğum istemiştim. Fakat alttan ellenmesine hiç müsade etmeyince doktor epey sinirlenmişti. Hem normal doğum istiyorsun hem izin vermiyorsun diye.. Bende vajinusmus oldupumu söyleyince. Bu hiç riske atılır mı, tetikleyici unsurdur. Yeniden tedavi olmak zorundasın demişti. Yine de ısrar etsem de eninde sonunda ilerleyiş bakımından zorunlu sezeryana alınmıştım.