Yesimm0011 Kızlar 39+6 olduk ne sancı ne başka bişey hiç biri yok bebek de çok aşşağıda pozisyon almış baskı yapıyor siz de durumlar ne doğuma hazırlık neler yapıyorsunuz
mervecanyildiz Bebişler gelmek istemiyorlar. 40+1 deyim bel ağrım var arada kasıklarıma ağrı gitiyor. Hayırlısıyla kolaylıkla sağlıcakla hemencecik acısız ağrısız doğursakta inşallah rahatlasak
Merveugur123 Kızlar bende 39+4 oldum ilk doğumum ve 4 kilo üzeri pazartesiye yatış verdi suni sancı için ama 4 kilo olması beni korkutuyor sezeryan mı olsam diye düşünmüyor değilim bilgisi olan varmı ?
mervecanyildiz Merveugur123 devlet mi özel mi birde şeker ölçümü yaptırdıysanız normal doğuma yatırıyorlar eğer şeker ölçümü yaptırmadıysanız 4 kilo üzeri normal doğum yaptırmıyorlar
Mavij Merveugur123 benimde 37+4 ama ultrasonda ilerde çıkıyor şeker yükleme yaptırmadım istememişti doktor salı kilosu 3500 dü artık gelse diyodum siz mi normal istediniz doğumu doktor yapabilirsiniz dedi mi
Merveugur123 Mavij suan yatışım yapıldı sabah suyum ve nişanım geldi sezeryan olacağım kilo problem oluyormuş ilk doğumlarda özellikle riske atmak istemedim
Mavij Merveugur123 bencede iyi yapmışsınız 4 ve sonrası sıkıntı olabilir hayırlı sağlıklı alın kucağınıza güzel geçsin inşallah 💙
Merveugur123 Mavij amiiiin inşallah Allah razı olsun sağlıkla kucaklarımıza alalım yavrularımızı hepimiz ❤️