Arkadaşlar merhaba. 30 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri çok yoğun bel ağrılarım kramplarım oluyor. Yani yattığım yerden kalkarken çok canım acıyor yatakta dönerken sanki canım çıkıyor gibi hissediyorum. Hatta eşim bazen yanıma oturacağı zaman bacağımı hafif ittiriyor 2-3 kere kıtlıyor acıyla beraber. Doktoruma sordum bu kadar ağrıması normal mi diye senin belinde bilmediğin bir fıtık, kayma gibi bir şey var ama şu an doktora gitsen de hamile olduğun için bakamazlar dedi. Bu belle normal doğum yapabilir miyim hiç bilmiyorum kadın doğum doktorumda hastaneden ayrıldı yeni doktoru bekliyorum sormak için. Beli benim gibi aşırı ağrıyan ve doğum yapmış olan var mı doğumdan sonra geçecek mi ya da normal doğuma engel mi bilginiz var mı?