2prensmoom gudmorningbeya benim ilk doğumda da öyle olmuştu ama sancı vs süreci evde olursa nasıl ilerliyor çok merak ediyorum
2prensmoom kahvesever__ nişan geldiği an gitmek gerekmiyor o zaman değil mi sancı vs öp beklemek lazım