Evrem990 Kızlar kasiklarim cok agriyor ozellikle yatakda dönerken,kalkarken,otururken.belimde falan agrim yok siz nasilsnz bu haftarlda?
Mcmcmcm Evrem990 aynı durum bendede var ilk hamilelik oldugu için normalmi değil mi bende anlayamıyorum🥹
kayra21 36+5 benimde karnımda sertleşme çok oluyor bebek toplanıyor açılıyor kasılma heralde bu oluyor 😀 2. gebeliğim ama hala bilmiyorum ilki sezaryen 😅 arada belime kasığıma adet sancısına benzer sancılar vuruyor. Çok ağırlaştım olduğum yerden kalkasım yok evde çocuk olmasa 😢 mecburiyetten kalkıyorum
Ayazz-A Evrem990 kaşık agrisi bacak ağrısı her şey var ama geçiyor devamlı olmuyor normal tabi ki vücut kendini doğuma hazırlıyor